10 תשובות
לא אין גיל לפורים
אם זה תחפושת קלילה אז לא
כאילו תחפושת שלא השקעת בה, שמת רק איזה כובע ושפם או משהו בסגנון
כאילו תחפושת שלא השקעת בה, שמת רק איזה כובע ושפם או משהו בסגנון
בכלל לא
לא ממש לא מביך
לא זה ליטרלי הכי שווה בעולם כל מי שלא מתחפש מביך סורי
אחי אני מתחפש לבין לדאן מה מביך בזה
בטח! תתחפש לחייל עכשיו זה גם יראה משכנע
לא להתחפש בגיל 18 זה מביך כי זה כאילו אויש אני מבוגר מדי להתחפש זה פסה אני רמה מעל שתחפושת לא מענינות אותי יאללה סעו הכי שווה להתחפש לתחפושת מושקעת רצח מי שלא מתחפש הוא סתם זקן
לא, אבל לא תחפושת עכשיו מושקעת בטירוף כזאת תחפושת קלילה
באותו הנושא: