15 תשובות
שהוא אובססיבי ואני הייתי בורחת
מה שהראשונה אמרה
תברחי אחותי
אני מסכימה עם מי שענו לפני
נשמע קצת כבד אובססיבי מדי. זה יכול לפגוע בך בעתיד למקרה שלא תרצי אותו כי הוא יקח את זה קשה מדי ולכי תדעי מה הוא יכול לעשות
זו דעתי
שואל השאלה:
זה ממשיך אבל הוא ממש חמוד
אנונימית
שואל השאלה:
זה שאת כל כך טובה וטהורה לכולם , ממגנט ואוטומטית את מושכת אלייך רק דברים טובים . אני רואה בך יכולות וכישורים וחוזק שאין להרבה , את המלאכית הכי יפה, ממכרת, מהפנטת,מסקרנת,ילדה טובה , אני תמיד פה בשביל לשמח לתת לך כמה שיותר אהבה
אנונימית
אמלה זה לא נשמע לי הגיוני לשבועיים של היכרות
אנונימית
אוי באמת כדאי לך לברוח
שואל השאלה:
19 24
אנונימית
שואל השאלה:
אתם מפחידים אותי כי הוא באמת מדבר איתי כמו גבר אמיתי אבל אמאלה
אנונימית
כשאתם מכירים רק שבועיים והוא מדבר ככה זה ממש לא תקין לא בקטע של להוריד לך פשוט תהיי זהירה כי זה נראה לי כמו מניפולציה
אל תלחצי אבל תהיי זהירה אל תפתחי יותר מדי. גם תנסי להוריד לו אולי את האוויר זה באמת מוגזם
זה נשמע קצת נואש וקריפי אולי אפשר לתת עוד הזדמנות ולבחון את זה, אבל זה נשמע מוגזם ותזהרי שהוא לא תלותי מידי ומחפש רק יחס או סקס