3 תשובות
תתחילי בהדרגה לדבר איתו יותר אם הוא לא זורם ולא מחזיר לך באותה אנרגיה אז תתני לזה להישאר כמו שזה לא שווה להמשיך את הרצון כשאין אותו ממנו בחזרה
לא דיברתי עם החבר הכי טוב שלי 3 שבועות לא הסכמתי(סתם ריב) ואז הבנתי שהקשר שלנו ילך לפח אז חזרתי לדבר איתו תנסי בהדרגה תגרמי גם לו להתגעגע לזה
שואל השאלה:
וואי יכולה להגיד שבאמת גרמתי לו כאילו "להתגעגע לזה" בימים האחרונים הוא התקשר מלא ואז כזה אמרתי לו לא עכשיו לא עכשיו ואז הוא רדף אחרי ממש ואנחנו לאט לאט מדברים יותר ואני ממש שמחה
וואי יכולה להגיד שבאמת גרמתי לו כאילו "להתגעגע לזה" בימים האחרונים הוא התקשר מלא ואז כזה אמרתי לו לא עכשיו לא עכשיו ואז הוא רדף אחרי ממש ואנחנו לאט לאט מדברים יותר ואני ממש שמחה
באותו הנושא: