35 תשובות
וואי כן אני לא סובלת את זה
ככה באלי
שואל השאלה:
באמת מה הקטע של זה שום דבר לא מצחיק בזהה ובעיקר לא כשזה על שאלות רציניות כאילו בחיאת סתמו תפהה
באמת מה הקטע של זה שום דבר לא מצחיק בזהה ובעיקר לא כשזה על שאלות רציניות כאילו בחיאת סתמו תפהה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מדברת על שאלות רציניות לא ציניות
אני מדברת על שאלות רציניות לא ציניות
אנונימית
על רציניות זה באמת מעצבן
יש כל כך הרבה שאלות באמת כל כך מטומטמות, יש פה אנשים שצריכים האמבלינג
כי רוב השאלות פה סתומות ולא רציניות
אם השאלה רצינית אני אענה ברצינות אם זה סתם ספאם אז לא
אם השאלה רצינית אני אענה ברצינות אם זה סתם ספאם אז לא
כי זה מצחיק לפעמים
כי הם חושבים שהם מגניבים.
סתם צוציקים
סתם צוציקים
אנונימית
ברוב המקרים השאלה עצמה דפוקה אז עונים תשובה דפוקה
עפים על עצמם
הם רוצים לצאת מהאלא המגניבים
הם רוצים לצאת מהאלא המגניבים
מצטערת זה חזק ממני לפעמים._.
"אבו קדו"
וואי וואי כניראה את לא מכירה אותי במציאות שאת כותבת את זה, התגובות שלי במציאות וגם באתרים גלויים עם שם המשפחה שלי,שם הפרטי שלי ותמונה שלי כמו אינסטגרם הן בדיוק כמו בסטיפס אבל מוגזמות פי מיליארד אבל לא שולל שיש כאלה שכמו שכתבת.
וואי וואי כניראה את לא מכירה אותי במציאות שאת כותבת את זה, התגובות שלי במציאות וגם באתרים גלויים עם שם המשפחה שלי,שם הפרטי שלי ותמונה שלי כמו אינסטגרם הן בדיוק כמו בסטיפס אבל מוגזמות פי מיליארד אבל לא שולל שיש כאלה שכמו שכתבת.
חוסר הבנה
להוציא תסכולים ,
תלוי כמה רציניות, ואם הן רציניות למה לשאול את זה בפאקינג סטיפס
כי זה אנונימי ועולה להם הביטחון מאחורי המקלדת
בדיוק עכשיו עשיתי כת ה
תלוי לאיזה שאלות לפעמים זה מצחיק ולא רוצה שאנשים יפסיקו לדעתי
אני מרגישה מתוקפת אישית בשאלה הזאת, כאילו ראית את התשובה שלי לאיזה ספאם התעצבנת ואז כתבת את זה, אתם יודעים איך אני יודעת את זה? כי ברגע זה עניתי תשובה צינית לשאלה רצינית לחלוטין, סליחה, אני מצטערת, אני אדם ממש רע, אני לא צוחקת, אני משתדלת לעזור לאנשים בסטיפס, אבל לפעמים זה נפלט לי, סליחה מקרב לב
שאלה מעניינת... אני צינית ומגעילה גם מחוץ לסטיפס, אז אין לי ממש מושג למה אנשים עושים את זה רק מאחורי המקלדת, הפסד שלהם.
עריכה: הידד למינוסים!!!
עריכה: הידד למינוסים!!!
העלתי שאלה על הטרדה שחוויתי בעבר ושיש לי טראומה ושזה תקף אותי לא ציפיתי לעזרה מי יודע מה.. אבל ציפיתי לטיפים של תנשמי עמוק ותשתי מים ותלכי לישון וכאלה והגיבו לי את הדברים הכי מכוערים שיש ואני יודעת שסטיפס נהיה מקום ממש מגעיל ושזה לא כמו מלפני 3 שנים אבל זה הזיה כי למה שתרצו להגיב "חבל שלא נאנסת" הבנתי את המירמור הבנתי את הצחוקים אבל אם זה ההנאה שיהיה לכם בגרון ותחנקו עם זה וזה קארמה לכל דבר יש ליטרלי אנשים מאחורי המסך למקרה ושכחתם.. "למה לשאול בפאקינג סטיפס" באותו הרגע בן אדם מת לעזרה ולתשובה ואם לא חוויתם את זה תשמרו אצלכם אתם סתם גורמים נזק ותאמינו או לא הגעתי למצבים נורא קשים מתגובות פה כי בשבילם הומור זה לאחל דברים ולהגיב על שאלות שהן קשות. לא לכולם יש פסיכולוג בהישג יד ולפעמים יש את הימים הכבדים שנופלים על הבן אדם וזו הבריחה, זה כמו שאני אגיד למה שתעלו סרטוני עקיצה לטיקטוק די לחפש בכוח.
אנונימית
יש פעמים שזה באמת מצחיק ויש פעמים שאנשים באמת פשוט אנוכיים/חסרי טקט
אם אין לכם מה להגיב לא צריך להגיב זה לא כזה מסובך
אם אין לכם מה להגיב לא צריך להגיב זה לא כזה מסובך
יש פה אחת שהגיבה לי דברים מסריחים קוראים לה השכנה הכוסיצ משהו כזה היא איחלה לי סרטן ואונס על שאלות רציניות וכולם תומכים בה ואומרים שהיא המלכה שלהם תקשיבו תתבגרו דחוף
אנונימית
^מה הקשר? אז אל תגיבו דברים מגעילים או שתגיבו דברים טובים, אני לא צריכה שיחמירו את המצב אם אני שואלת בסטיפס כנראה המצב לא משהו ובמקום לאחל למישהי דברים אפשר לסתום את הפה
לא ביקשתי שתעשה משהו עם זה שאין לי פסיכולוג ביקשתי שאנשים יכבדו כי וואלה זאת שאיחלה לי אונס עברה שבוע אחרי זה אונס והעלתה על זה שאלה שלא תבכו שאין קארמה
לא ביקשתי שתעשה משהו עם זה שאין לי פסיכולוג ביקשתי שאנשים יכבדו כי וואלה זאת שאיחלה לי אונס עברה שבוע אחרי זה אונס והעלתה על זה שאלה שלא תבכו שאין קארמה
אנונימית
5^ לענות משהו כזה למשהו שעבר הטרדה מינית זה יותר מסתם ציניות, זה רוע לב, אני מגיבה פה לפעמים תשובות ציניות, אבל צריך לדעת מתי לשים את הבדיחות בצד ולראות את הקושי של בן אדם, להגיב למשהו משהו כזה בסיטואציה הזאת זה חסר אמפטיה מוחלט, אני מצטערת שעברת משהו כזה
כי זה מצחיק
אפשר לפעמים להקליל את האווירה למה כל הזמן להיות רציניים
אפשר לפעמים להקליל את האווירה למה כל הזמן להיות רציניים
^לא הגבתי לך, הגבתי לתגובה שלה, הראשונה
^^^אתה עדיין כתבת משהו לא קשור
אין קשר בין פסיכולוג לבין כלום
שאלת למה אנשים שואלים שאלות בסטיפס ואני עונה לך כי זה בהישג יד לעומת פסיכולוג ובן אדם שחש חרדה סביר להניח יברח למשהו, תסכים איתי שעדיף לשאול שאלה מאשר לפגוע בעצמך נכון? יופי
אין קשר בין פסיכולוג לבין כלום
שאלת למה אנשים שואלים שאלות בסטיפס ואני עונה לך כי זה בהישג יד לעומת פסיכולוג ובן אדם שחש חרדה סביר להניח יברח למשהו, תסכים איתי שעדיף לשאול שאלה מאשר לפגוע בעצמך נכון? יופי
אנונימית
זה מעצבן ממש והם חושבים שזה הטרלה ושזה כיף, אם טוב להם לצחוק על אחרים אני מרחמת עליהם.. בסופו של דבר אני רואה תשובות של אנשים ככ מגעילים על שאלות ממש קשות וזה עצוב ממש
כדי לצחוק קצת
מה הבעיה בזה קצת הומור
^^ אה
כי זה אנונימי ועולה להם האף טיפה
יש אנשים שזה האופי שלהם.. וברגע שהם מסתתרים מאחורי משתמש באתר אנונימי כמו סטיפס- אז הם מרשים לעצמם יותר, ואם בכלל עושים את זה רק מאחורי המסך.
ככה זה בכללי באינטרנט.. לא רק בסטיפס. צצים כל מיני יצורים מהמחילות, ושופכים כביסה מלוכלכת. אף פעם לא נעים לשמוע אמירות כאלה, ובטח כשכתבת שאלה ונפתחת לבקש עזרה.. אבל צריכים להבין שיש גם כאלה, והם לא שווים את ההתרגשות שלנו עליהם.
אותי אישית זה בדרך כלל נטו משעשע שכותבים לי דברים כאלה, כי הסיטואציה מרגישה מטומטמת וזה פתטי.
ככה זה בכללי באינטרנט.. לא רק בסטיפס. צצים כל מיני יצורים מהמחילות, ושופכים כביסה מלוכלכת. אף פעם לא נעים לשמוע אמירות כאלה, ובטח כשכתבת שאלה ונפתחת לבקש עזרה.. אבל צריכים להבין שיש גם כאלה, והם לא שווים את ההתרגשות שלנו עליהם.
אותי אישית זה בדרך כלל נטו משעשע שכותבים לי דברים כאלה, כי הסיטואציה מרגישה מטומטמת וזה פתטי.