7 תשובות
שישי
בחמישי
אני גם לוקחת אותן
שואל השאלה:
תיסבכתן אותי
אנונימית
שאלת את השאלה ביום חמישי, זו מתמטיקה פשוטה שגם בלי קשר אפשר להבין.
שבוע מחמישי זה החמישי שאחריו.
אני לוקחת את הגלולות האלו שנים וככה אני עושה זה גם נשמע הכי הגיוני, כל עוד לא קיבלת הנחיות אחרות לדעתי תעשי ככה, לפי ההיגיון.
^^אם בחמישי לקחת את הכדור האחרון של החפיסה אז את סופרת 7 ימים הפסקה מיום שישי
שישי-שבת-ראשון-שני-שלישי-רביעי-חמישי
ואז בשישי מתחילים חפיסה נוספת. בעבר לקחתי גלולות באותו אופן כזה וככה הרופאה הסבירה
תקשיבי אני לא רופאה, אני לוקחת כמו שהרופא אמר לי ואין לי שום תקלות, הכל סדיר.
שואלת השאלה, לדעתי תפני לרופא מוסמך תשאלי.
^אם את צודקת אז אני בבעיה