6 תשובות
כן קורה לטובים ביותר
הגיוני
אנונימי
זה בסדר לחלוטין תקחי את הזמן שאת צריכה
בטח
זה כלום זמן. מאחלת לך להרגיש טוב.
באותו הנושא: