התחברות
הרשמה
אני היחידה שחושבת שגבר שבוכה (לא ממש בכי סתם כזה דמעות) זה מחוד?
8 ביוני 2013, 02:48
מזגן
אנשים
יופי
סלבריטאים
מפורסמים
בגרות
2 תשובות
כן זה ממש חמוד אבל רק אם הוא בוכה בצורה גברית אבל גבר שאוצר שלבכות זה הומו אני לא יתקרב אליו
N
Noa b
לא זה חמוד רצח חח
נ
נסיכולה בבולה 💋
באותו הנושא:
אם אני אזמין משיין משלוח אקספרס מחר נראלכם יגיע עד ה20 החודש?
אם אני אזמין היום משיין במשלוח אקספרס, תוך כמה זמן החבילה תגיע לי?
אם אני אזמין משלוח משיין עכשיו תוך כמה זמן זה יגיע?
אם אני אזמין משלוח משיין ביום ראשון ב23 זה יגיע לפני אוגוסט?
אם אני אזמין משלוח משיין מתי אני אקבל אותו?
אם אני אזמין עכשיו משלוח אקספרס משיין מתי או יגיע?
אם אזמין משיין מחר, המשלוח יגיע לי לפני פורים?
אם אני אזמין משלוח משיין היום המשלוח יגיע?
אם אני אזמין היום משלוח משיין זה יגיע עד ה8 במאי?
אם מחר אני אזמין משלוח משיין הוא יגיע עד ה16 ביולי?
אם אני אזמין ביום ראשון משיין ואני יעשה משלוח אקספרס מתי זה יגיע