4 תשובות
כי זה עיר הכי הזויה בארץ
א. אף אחד לא היה בה (ככה שאין הוכחות שהיא באמת קיימת)
ב. נשרפה שם פעם פאקינג תחנת כבוי אש
אילו אלו רק היו שמועות