7 תשובות
אני מעדיף עם עפרונות כמובן של ציור
מת על לצייר אנימה
האמת שזה מה זה משתנה אצלי, בדרכ אני נהנית לצייר עם מכחולים וצבעי אקרילי
אני הרבה יותר אוהבת לצייר בצבעים ומכחולים מאשר בעפרונות
שואל השאלה:
דווקא בגלל שעיפרון הוא כזה מדויק זה מעצבן אני לא יודעת איך להסביר
אנונימית
מי שאהב דיוק וסימטריה משתמש בעיפרון
אני אישית מעדיפה לצייר דיגיטלי חחח
אבל אם אני צריכה לבחור, אין לי מושג, כי אני אוהבת להשתמש בשתיהם-
אני פחות מנוסה במכחולים, אז אולי פחות זה אבל כאילו אני גם אוהבת את המכחולים אז לא יודעת
אני מעדיפה בעיפרון,זה יותר נוח לי לצייר דמויות ככה