9 תשובות
26 נראה לי
למיטב זכרוני 40
בערך 40
אין שום דבר רע בלגשת במס' שיעור כזה. אנחנו חושבים שאנחנו פחות "בסדר" כי אנחנו מסתכלים על המינימום שיעורים (28) ובראש ישר מחשבים כמה שיעורים עברו מאז שהיינו שם.
כל עוד את מרגישה בטוחה עם הרכב על הכביש ועם הנהיגה, על השאר מיותר.
שואל השאלה:
סוף סוף יש אנשים שניגשו ב40 ועכשיו אני מתנחמת
שואל השאלה:
תודה מלכה❤
באהבה, בהצלחה ❤