התחברות
הרשמה
אם שחורים נעלבים כשאומרים את הn word ורוצים שאנשים לא יגידו אותה למה הם אומרים אותה בעצמם?
31 בינואר 2024, 18:42
שחורים
N word
גזענות
תשובה אחת
כי אנחנו אומרים את זה בצחוק ורוב האחרים אומרים את זה כדי להעליב
C
Cartifan123
באותו הנושא:
למה אנשים כל כך נעלבים שאומרים להם שהאלוהים שלהם לא קיים?
אתם נעלבים כשאומרים שלכם שאתם מכורים לטלפון?
למה אתיופים מתעצבנים כשאומרים את הN word למרות שזה לא קשור אליהם בכלל?
בנים כשאומרים לכם שאתם חמודים אתם נעלבים????
למה כשאומרים לכם את הדברים ב"פרצוף" אתם נעלבים אבל כשלא אומרים ושומרים ב"בטן" אתם גם נעלבים...
למה בנים נעלבים שאומרים שהם חמודים?
אתם נעלבים כשאומרים לכם שאתם שקטים/מופנמים/ביישנים/לא מדברים וכו' ?
אתם נעלבים כשאומרים שאתם שקטים?
אנשים עם צבע עור כהה נעלבים שאומרים להם שחורים? למה לבנים לא נעלבים שאומרים להם שהם לבנים?
למה אנשים נעלבים כשאומרים שפתח תקווה לא קיימת?
חושבים שצריך לתת עונש או משהו מהסוג למי שאומר לשחור n word?