3 תשובות
היום (לפי אתר תחזית כזה שהסתכלתי בו) היה באיזור שלי בערך 14 מעלות. לבשתי חולצה ארוכה, סוודר ומעיל והיה לי נעים רוב היום
בעיקרון תלוי בך יש כאלה שמספיק להם סוויטשירט ויש כאלה שיותר קר להם
לי נגיד יחסית קר אז אני שמה חולצה ארוכה מחממת כזאת וסוויטשירט מעל
לי נגיד יחסית קר אז אני שמה חולצה ארוכה מחממת כזאת וסוויטשירט מעל
אם את בן אדם שממש קר לו, אז חולצה תרמית, טייץ תרמי ומעל זה את הבגדים הרגילים שלך. מעל החולצה התרמית את יכולה לשים 2 שכבות או 1, מה שאת מעדיפה.
אם לא קר לך בהגזמה בדרך כלל אז שימי 3 שכבות רגילות.
אם לא קר לך בהגזמה בדרך כלל אז שימי 3 שכבות רגילות.
באותו הנושא: