התחברות
הרשמה
הגיוני שהאף שלי במצלמה נראה יותר גדול במציאות , ושהחצקונים וועןד דברים בולטים יותר במצלמה מאשר במציאות ?
31 בינואר 2024, 15:42
מראה
תשובה אחת
כן ברור
A
Anonymous689
באותו הנושא:
זה הגיוני שבמצלמה אני נראה סביר ובמציאות יותר טוב?
זה הגיוני שכולם מחמיאים לי במציאות ובמצלמה כרגע אני נראה מזוויע?
נראה לכם הגיוני שאחותכם בת ה8 מורידה את המכנסיים עושה בלי דאנס ומצלמת מיוזקלי?
זה הגיוני שבמציאות אני נראה סבבה אבל מול מצלמה אני פשוט יוצא לא טוב?
הגיוני שאני מרגישה הרבה יותר יפה במצלמה של הסנפצט (בלי הפילטרים) מאשר המצלמה של הטלפון?
למה במצלמה אני נראה כל כך גרוע אבל במראה אני נראה יותר טוב?
תגידו איך זה הגיוני שבמצלמה אני נראה חרא ובמראה אחלה
איך זה הגיוני שבמראה אני נראה הרבה פחות שמן בפנים מאשר בתמונה של המצלמה של הטלפון?
נראה לכם הגיוני שאני מדברת, משקיעה, כותבת, לומדת והכל אבל בלי מצלמה והמורה רושמת לי חיסור?
זה הגיוני שבמצלמה אני נראה סביר ובמציאות יותר טוב?
נראה לכם הגיוני שהמורה לא פותחת מצלמה בזום?