5 תשובות
לא
אני אגיד לך מה, זה מאוד חוסך בעתיד, אבל בדר"כ מגיעים לקורסים האלה ילדים מאוד חכמים בכיתות מחוננים וזה, אז אם את סתם טיפה מעל הממוצע ולא ממש חכמה הקורס הזה יגרום לך להרגיש טיפשה.
הוא לא חמש שעות פעמים בשבוע, זה 3 שעות לשבת כל יום, ועוד יומיים בשבוע שזה 8 שעות לשבת.
לי הוא לקח חצי מהחופש, ובחצי השני פשוט פרשתי מהקרוס.
אז אם יש לך כוח עכשיו להשקיע ממש, ואם את חכמה ממש (לא ביחס לילדים בכיתה שלך, ביחס לילדים בכיתות מופת), לכי על זה.
אם לא, סתם חבל, זה יוריד לך את
הביטחון ויתפוס לך את החופש.
הוא לא חמש שעות פעמים בשבוע, זה 3 שעות לשבת כל יום, ועוד יומיים בשבוע שזה 8 שעות לשבת.
לי הוא לקח חצי מהחופש, ובחצי השני פשוט פרשתי מהקרוס.
אז אם יש לך כוח עכשיו להשקיע ממש, ואם את חכמה ממש (לא ביחס לילדים בכיתה שלך, ביחס לילדים בכיתות מופת), לכי על זה.
אם לא, סתם חבל, זה יוריד לך את
הביטחון ויתפוס לך את החופש.
אנונימית
כן למה לא, לפעמים עדיף לעשות בבית ספר לפני ששוכחים דברים.
אם את חושבת שאת יכולה לכי על זה.
אני עשיתי בקיץ של י"א והייתי מקבל ציון די גבוה אם האנגלית שלי לא הייתה ממש גרועה
אם את חושבת שאת יכולה לכי על זה.
אני עשיתי בקיץ של י"א והייתי מקבל ציון די גבוה אם האנגלית שלי לא הייתה ממש גרועה
כן לגמרי כן, תחשבי שאת תלמדי להתמודד תחת זמן קצוב הרבה יותר נמוך משמעותית ממה שיש בבגרויות וגם תלמדי איך לתעדף שאלות במבחן בסדר נכון כדי לא לבזבז סתם זמן(קרה לי הרבה)
בעיניי אין מה לעשות פסיכומטרי לפני הצבא אלא אם כן זו למטרה ספציפית בצבא
באותו הנושא: