4 תשובות
לא. אם את חושבת שאת לא תוכלי להישאר בעבודה הזאת אז אל תעשי אותה. אלא אם כן זאת מועדפת ובמקרה הזה כדאי מאוד שתעשי מועדפת ותקבלי גם את המענק.
אם זה עבודה שנראה לך שתאהבי
שואל השאלה:
מוקד הלוואי מועדפת מועדפת זה הקשות
מוקד הלוואי מועדפת מועדפת זה הקשות
אנונימית
אז לא שווה בכלל לשלם 1200 על זה שאת עוזבת עבודה לפני הזמן שהתחייבת אליו
אם את הולכת לעבוד בזה תעבדי את הזמן שדרשו ממך אל תגיעי למצב שאת צריכה לשלם כדי לעזוב
אם את הולכת לעבוד בזה תעבדי את הזמן שדרשו ממך אל תגיעי למצב שאת צריכה לשלם כדי לעזוב
באותו הנושא: