תשובה אחת
לא צריך חנות אם אתה מאגניב

מייקרוסופט הוציאו תוכנה רשמית בשם windows file recovery והיא עובדת מצויין אבל היא תוכנת שורת-פקודה

חפש ביוטיוב איך להשתמש בה ואתה תסתדר