5 תשובות
אני באומנות ועיצוב וממש כיף לי בינתיים
פסיכולוגיה
יואו הלוואי והיה לי קרימינולוגיה
יש לי רק פסיכולוגיה סוציולוגיה
יש לי רק פסיכולוגיה סוציולוגיה
קרימינולוגיה נשמע ממש ממש מעניין אבל אין לי בבית ספר
פיסוכלוגיה בביהס שלי לפחות המורים נוראיים וכל הערסים שם
פיסוכלוגיה בביהס שלי לפחות המורים נוראיים וכל הערסים שם
אותי אישי מעניין פסיכולוגיה ואומנות
באותו הנושא: