9 תשובות
כל אחד והסף כאב שלו, אני אישית מפחדת מאוד ממחטים וזה הפחד הכי גדול שלי אז זה ממש כואב לי
בכלל לא
קמצוץ
פחות כואב יותר מפחיד אני עושה בראשון ותמיד מפחיד רצח לפני כיאלו אני הולכת למות(כן יש לי פוביה מי בדיקת דם) ואז כזה חרדה ואז אחרי לא מבינה ממה פחדתי עד כדי כך
לא
אלא אם מתמחה עושה לך את זה..
לא, זה שניה להכניס את המחט ואז פשוט רואים את הדם.. הכאב רק בשניה הראשונה
תלוי עד כמה המבצע עושה את זה.
זה לא אמור לכאוב, אבל אם מתמחה או רופא מתחיל הסיכוי של זב גדל