4 תשובות
אני שמה במיקרוגל שאין לי כוח לחכות רק תעצרי מידי פעם כי הגבינה לפעמים נוזלת
שואל השאלה:
כמה זמן את שמה?
אנונימית
אפשר במיקרוגל לשלוש דקות
אני יותר אוהבת במיקרו מאשר בתנור פשוט רוב הגבינה כזה נופלת אז זה מעצבן אבל הרבה יותר טעים
שימי במיקרו אבל 100% עדיף תנור כי במיקרו יש הרבה קרינה.