5 תשובות
פייסדאק
אתה מכיר משהו שהיה?
היה טיפה יותר מחמישים חבר ממש טוב שלי נרצח שם,באמת עצוב שלא מדברים על המסיבה הזאת
פייסדאק יהי זכרם ברוך
שואל השאלה:
יהי זכרם ברוך.
ולא אני לא מכירה משם פשוט היה לי חשוב לדעת את השם של המסיבה הזאת, ואני מצטערת לשמוע אוריה :(
יהי זכרם ברוך.
ולא אני לא מכירה משם פשוט היה לי חשוב לדעת את השם של המסיבה הזאת, ואני מצטערת לשמוע אוריה :(
אנונימית
באותו הנושא: