6 תשובות
שואל השאלה:
איך יצא לך שהוואי של הנקודת קיצון הוא פלוס מינוס16? צריך להציב את איקס בנגזרת לא?זה יוצא לי אפס
אנונימית
לא. בשביל למצוא את שיעור הy מציבים בפונקציה המקורית. אם תציבי בנגזרת זה יצא לך 0 כי ליטרלי זו התכונה שבדקנו כשאיפסנו את הנגזרת למצוא נקודות קיצון
שואל השאלה:
הבנתי,תודה רבה!

אחרי שהצבתי בטבלה יצא לי הפוך ממך..איזה נקודות בחרת להציב?
אני הצבתי -3,1,3 ויצא לי שקודם היא עולה,בין לבין היא יורדת ואז עולה שוב
אנונימית
https://ibb.co/nmnwrlj
שואל השאלה:
תכתבי בגוגל imgbb ותוכלי להעלות שם ולהעתיק את הקישור
אמאלה תודה רבה לך!
אנונימית
איך אני שולחת לך תמונה