9 תשובות
וואלה ממש לא
כמו שאוטומטית תמכנו באוקראינה ולא רוסיה מבלי באמת לחקור את הנושא
אנונימית
כן אם היו מחנכים אותי נורמלי
ישראל היא הבית שלי
אנונימית
לא - כנראה שהייתי תומך בפלסטינים
קשה מאוד לתמוך בישראל עם הסרטונים שיוצאים מעזה
האמת שיצא לי לחשוב על זה

אולי הייתי חוקרת את זה לעומק ואולי לא ממש היה אכפת לי.

תלוי גם בסביבה שהייתי חיה בה.
חד משמעית כן
לא. יש פשוט יותר מידי פייקניוז שיגרמו לי להיות פרו פלסטיני
אם הייתי מבינה משהו מהחיים שלי כן
אבל תלוי באיזה סביבה הייתי חיה
בכנות, אם לא הייתי ישראלית לא היה לי אכפת מסכסוך בצד השני של העולם