9 תשובות
כן אם היו מחנכים אותי נורמלי
לא - כנראה שהייתי תומך בפלסטינים
קשה מאוד לתמוך בישראל עם הסרטונים שיוצאים מעזה
קשה מאוד לתמוך בישראל עם הסרטונים שיוצאים מעזה
האמת שיצא לי לחשוב על זה
אולי הייתי חוקרת את זה לעומק ואולי לא ממש היה אכפת לי.
תלוי גם בסביבה שהייתי חיה בה.
אולי הייתי חוקרת את זה לעומק ואולי לא ממש היה אכפת לי.
תלוי גם בסביבה שהייתי חיה בה.
חד משמעית כן
לא. יש פשוט יותר מידי פייקניוז שיגרמו לי להיות פרו פלסטיני
אם הייתי מבינה משהו מהחיים שלי כן
אבל תלוי באיזה סביבה הייתי חיה
אבל תלוי באיזה סביבה הייתי חיה
בכנות, אם לא הייתי ישראלית לא היה לי אכפת מסכסוך בצד השני של העולם
וואלה ממש לא
כמו שאוטומטית תמכנו באוקראינה ולא רוסיה מבלי באמת לחקור את הנושא
כמו שאוטומטית תמכנו באוקראינה ולא רוסיה מבלי באמת לחקור את הנושא
אנונימית
ישראל היא הבית שלי
אנונימית
באותו הנושא: