11 תשובות
את יכולה לתת לזה שנייה להעלות ואז למחוק ישר
תשלח ותמחקי ישר
תכנסי לטיקטוק ואז תצאי כזה ישר כאילו ותסגרי את החלון ואז שוב תיכנסי ותמצאי ישר ותסגרי תחלון של הטיקטוק וזה יחזיר את זה לדארפטים
תעלי ותמחקי פשוט
שואל השאלה:
לא כי אנשים יראו אתזה והוא גם עוקב אחרי שם ועדיין לפחות 5 דקות יראו אתזה מי שמחובר וזה יופץ ואני לחוצה ברמות חשבתי לחכות אולי עד 5 בבוקר כדי למחוק כי כולם ישנים
לא כי אנשים יראו אתזה והוא גם עוקב אחרי שם ועדיין לפחות 5 דקות יראו אתזה מי שמחובר וזה יופץ ואני לחוצה ברמות חשבתי לחכות אולי עד 5 בבוקר כדי למחוק כי כולם ישנים
תעשי מה שאמרתי זה עובד זה קרה לי פעם
תמחקי את זה ישר
שואל השאלה:
אם אניאמחק את האפליקציה זה יעלה את הסרטון? הוא בעקרון בהעלאה אבל לא מעלה כי אני על מצב טיסה
אם אניאמחק את האפליקציה זה יעלה את הסרטון? הוא בעקרון בהעלאה אבל לא מעלה כי אני על מצב טיסה
לא אל תמחקי פשוט תיכנסי ותיצאי ישר ותמחקי את החלון וככה פעמים וזה יעביר את זה בחזרה לדארפטים
שואל השאלה:
ישש וואו ברוך הדם אטיזו הקלה נכנסתי וזה נכנס לדראפט יש תודהה אמאלה אני הייתי הלחץ ברמה מוגזמתץ זה עבר לדראפטים כי הייתי מלא זמן על מצב טיסהנ
ישש וואו ברוך הדם אטיזו הקלה נכנסתי וזה נכנס לדראפט יש תודהה אמאלה אני הייתי הלחץ ברמה מוגזמתץ זה עבר לדראפטים כי הייתי מלא זמן על מצב טיסהנ
תעלי ובשניה הראשונה ישר תמחקי/ שימי על פרטי
באותו הנושא: