8 תשובות
כו וכן
^לא זה לא זה זריקה שאני אישית לא הרגשתי וזה לא היה ארוך בכלל רק מחזיקים צמר מעל הזריקה 5 דק וזהו
זו בדיקה שמוציאים דם מהוריד
אנונימית
אני פלבטומיסטית (לוקחת דמים) במקצועי
אני לוקחת עשרות בדיקות דם ביום
יכולה להגיד לך שזה משתנה מאדם לאדם
יש כאלה שאני יכולה לדקור מתוך שינה ולא ירגישו, יעברו בלי למצמץ
ואחרים צורחים מכאבים צריכים משחות מאלחשות ותרופות הרגעה לפני
פשוט אל תהי היסטרית בעיניי זה ממש סבבה
אני לוקחת עשרות בדיקות דם ביום
יכולה להגיד לך שזה משתנה מאדם לאדם
יש כאלה שאני יכולה לדקור מתוך שינה ולא ירגישו, יעברו בלי למצמץ
ואחרים צורחים מכאבים צריכים משחות מאלחשות ותרופות הרגעה לפני
פשוט אל תהי היסטרית בעיניי זה ממש סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה!!
תודה רבה!!
אנונימית
לרוב לא אבל לכל אחד זה שונה
כן וכן
האמת אני מהפסיכופטים שפשוט יושבים ומסתכלים על הדם זורם למבחנה דרך הצינור אז אני לא כלכך עם עמדת דעה כאן
זה לא כואב בעקרונית יותר מצמרר אבל לא כואב
פשוט אל תסתכלי שהיא מכניסה את המחט דקירה קטנה לא כואבת כמו להדקר ממחט בטעות אחרי שתי שניות תשכחי שכאב לך גם אם כאב לך
אבל האורך תלוי בכמה מבחנות לוקחים לך כאילו אבל זה לא כואב בזמן הזה
זה פשוט כזה מרגיש מוזר לפעמים והם עושים את זה מהר זה כאילו איזה 20 שניות שוב תלוי כמה מבחנות
ואז מוצאים את המחט ושוב מרגיש כמו דקירה קטנה לפעמים ולפעמים לא
אבל אל תדאגי
זה לא כואב בעקרונית יותר מצמרר אבל לא כואב
פשוט אל תסתכלי שהיא מכניסה את המחט דקירה קטנה לא כואבת כמו להדקר ממחט בטעות אחרי שתי שניות תשכחי שכאב לך גם אם כאב לך
אבל האורך תלוי בכמה מבחנות לוקחים לך כאילו אבל זה לא כואב בזמן הזה
זה פשוט כזה מרגיש מוזר לפעמים והם עושים את זה מהר זה כאילו איזה 20 שניות שוב תלוי כמה מבחנות
ואז מוצאים את המחט ושוב מרגיש כמו דקירה קטנה לפעמים ולפעמים לא
אבל אל תדאגי
באותו הנושא: