התחברות הרשמה

למה כולם שמים בביו משפט

29 בינואר 2024, 19:41
סטיפס נוער    
4 תשובות
כי זה מגניב
מ
מלכת החביתיות
כי כולם מגניבים
מ
מתולתלת מיואשת.
כי הם מגניבים
ל
לביאה לוחמת
i don't know but i do it
ר
רטטוי46
באותו הנושא:
משפטים שילדים בני 8 שמים בביו באינסטגרם?
משפטים של ערסים בביו?/משפטים טובים לשים בביו
תגידו יש דרך להחזיר את המשפטים האלה שסטיפס שמים בביו כשפותחים משתמש?
נכון המשפטים שסטיפס שמים אוטומטית בביו למשתמשים חדשים..
למה כולם שמים בביו שלהם she/her
איך כותבים בביו בקטן כולם מצליחים ורק אני לאא ~משפט בקטן~
משפטים שערסים שמים בביו באינסטגרם?
איך שמים את המשפט הקטן הזה בביו
איך כותבים בביו משפטים אבל בצורה מעוצבת כאילו יפה ואיך עושים את התווים של המוזיקה בביו?
מזה אומר Taylor's version ולמה כולם שמים את זה בביו?
איזה משפט הכי אהבתם מבין המשפטים בביו שלי?