4 תשובות
כבר קיבלתם תעודות? אם עוד לא אז המערכת נסגרה ובגלל זה אי אפשר
שואל השאלה:
תודהה אחפש
אנונימית
את נכנסת לכרטיס תלמיד ואז כתוב שם: "בחר/י שנת לימוד". ושוב, ככל הנראה בגלל התעודות אז אי אפשר לראות ציונים (אבל אפשר מערכת שעות). בכל מקרה, תנסי באמצע פברואר חהכנס
שואל השאלה:
לאלא
הכוונה איך אני יכולה לראות את החיסורים/איחורים/ציונים וכל אלה שלי אבל של השנה הקודמת כי זה נותן לי רק של עכשיו ובאלי לראות של שנה שעברה
אנונימית