6 תשובות
בזמן שאתה שאתה רואה אותה ברחוב או בבית הספר אתה מתנהג כמו שאתה רגיל אומר שלום נחמד אליה
ואתה מתנהג כמו שאתה מתנהג בשיגרה אל תשתנה בשבילה או בשביל להרשים אותה
דייט זה לא אודישן, קח את זה קליל. תן לה חיוך, דבר איתה קצת דיבורי חול, קצת להצחיק אותה, שתחייך, תחמיא. שבור את הקרח כבר עכשיו, שלא תהיו לחוצים
שואל השאלה:
שמעו נראלי חלקכם לא הבנתם, נגיד קבעתי עם מישהי בעוד שבוע ואני סתם פתאום רואה אותה מחר ברחוב מה אני עושה, מתחיל שיחה? עושה כאילו לא שמתי לב ובמידה והיא גם לא שמה לב? "מקדים" את הדייט?
שואל השאלה:
כן אבל בזמנים שרואים אחד את השנייה (ברחוב, בבית ספר ) סתם בראנדומליות
^אם הוא מזמין מישהי לדייט איך מתנהגים עד הדייט
לא הבנתי תוכלי להסביר שוב ?