התחברות הרשמה

איך נרשמים לאח הגדול?

איפה שמים את השם וזה?
28 בינואר 2024, 17:34
האח הגדולריאליטי    
3 תשובות
שואל השאלה:
לא לי
_
_אנונימית_7
תאמיני לי שאת לא רוצה.
א
איתי94
את צריכה קודם כל לקרוא את הספר 1984 כדי להבין לעומק את השאלות שישאלו אותך בראיון האישי לקראת האח הגדול
ה
המממממממממממ
באותו הנושא:
אם היה האח הגדול לנוער הייתם נרשמים?אם לא למה ואם כן למה?
אם היה האח הגדול לנוער הייתם נרשמים?
אם הייתם יכולים להחזיר את הגלגל אחורה הייתם נרשמים לסטיפס או לא נרשמים לכאן ולמה?
אם היה הסטיפס הגדול הייתם נרשמים?
אם היה האח הגדול לנוער הייתם נרשמים?
למה ליה מהאח הגדול נרשמה לאח הגדול ?
איך נרשמים להיות בקהל של האח הגדול בגמר?
איך נרשמים לאח הגדול?
אני רוצה להתקבל לאח הגדול, איך נרשמים?
אני נרשם לאח הגדול בעונה הבאה מי מצביע לי?
איך נרשמים לאח הגדול?