7 תשובות
קרה לי אבל זה באמת סתם במוח
הם עדיין חברים שלי
הם עדיין חברים שלי
אני אוטיסט בתפקוד גבוה
זה ליטרלי סיפור חיי
זה ליטרלי סיפור חיי
לא כי אנשים שאני באמת רוצים שיהיו חברין שלי לא יפסיקו להיות חברים שלי בגלל זה
תמיד כל הזמן וגם אם אני לא עושה כלום תמיד אני בטוחה שאני ילך בבוקר לבית ספר והם יפסיקו לדבר איתי
אנונימית
זה אינסטינקט אבולוציוני לפחד אחרי שעשית משהו מביך כי את מפחדת לאבד את החברות או החברים שלך אבל בסופו של דבר צריך לשים את הרגש הזה בצד ולוקח זמן גם ללמוד איך לעשות את זה ❤
לכולם יש דעה
ואת צריכ לקבל אותה גם אם זה מוצא חן בעינייך וגם אם לא
מה תעשי עם זה זה החלטה שלך עם עצמך אם את רוצ ה לקחת את זה ולנסות לשנות אות להתעלם
ואת צריכ לקבל אותה גם אם זה מוצא חן בעינייך וגם אם לא
מה תעשי עם זה זה החלטה שלך עם עצמך אם את רוצ ה לקחת את זה ולנסות לשנות אות להתעלם
שואל השאלה:
cocunet לא הבנתי מה רשמת
cocunet לא הבנתי מה רשמת
אנונימית
באותו הנושא: