3 תשובות
שואל השאלה:
למה לא
אנונימי
שואל השאלה:
ועד בית ואין לנו
אנונימי
אפשר אבל אנשים גרים שם אתם לא יכולים לעשות רעש כשבא לכם ו לקחת בעלות על המקלט
796