שמישהו יסביר לי איפה טעיתי בסיטואציה איפה לא קראתי נכון את הסיטואציה מה לעזאזל קורה
אני התחלתי לעבוד בעבודה חדשה במלון ויש שם שני טבחים יחסית צעירים ויצאתי מזוגיות והייתי כאילו הכל ביחד ויש שם טבח אחד שנקרא לו א' א' שאל את הטבח השני אם יש לי חבר הוא אמר שהוא לא יודע עברו כמה ימים ואז הטבח השני מספר לי על זה ואז כאילו ואז הייתי כזה מה אכפת לו קיצר עברו כמה ימים הטבח השני אומר לי תתחיל לדבר איתו אולי יצא מזה משהו מה תהיה לך למה הבן אדם גדול ממני בכמה שנים התחלנו לדבר קצת כי זה היה לי מוזר כי הוא לא מבין עברית הוא מדבר רק אנגלית וכאילו כי אני מלצרית אז קשה לי לסגור את הכפתורים בידיים אז הוא תמיד סוגר לי אותם אני הבאתי לו את המספר טלפון שלי הוא אמר שהוא יתקשר הוא לא התקשר אמרתי אוקיי ואז מסתבר שלא הרגיש טוב בגלל זה ואז הטבח השני דיבר איתו ואז הוא אמר לו שהוא לא הבין אותו נכון ושהוא לא יודע מה הוא רוצה יש אנשים שואלים אותו את זה הוא שהוא לא יודע מה הוא רוצה ואז יום אחד חבר שלו אמר לי שהם דיברו ורוצה שנצא אני והוא באותו יום הוא ביקש את האינסטגרם שלי וזהו או שאנחנו ביחד אנחנו לא מדברים גם לא באינסטגרם אתמול בגלל שאנחנו עובדים במלון ונכנסה שבת אז מזמינה לנו מוניות הביתה והוא גר יחסית קרוב אליי אז נסענו ביחד והייתי ממש גמורה הוא הביא לי אוזניה שמענו מוזיקה והוא אמר לי תניחי את הראש שלך על הרגל שלי עד שנגיע הביתה אני אגיד לך וזה מה שעשיתי ושכחתי לציין שקיבלתי פרחים ואז הוא שאל ממי הפרחים לא משנה לענייני הוא ירד בבית שלי והוא המשיך ברגל ואז הוא אמר לי עכשיו אני יודע איפה את גרה התעלמתי והלכתי הביתה והיום אני לא עבדתי אז מי שבר חבר טוב שלו וגם שלי אז הוא יצא לדבר איתו היום הוא אמר לי שהוא לא רוצה להעליב אותי אבל הוא לא חושב שנהיה ביחד והוא לא עונה לי כלום למרות שאנחנו לא מדברים חוץ לעבודה וכל זה ושהוא רוצה שאני אעזוב אותו בשקט ואני הייתי כזה דפק מה קורה פה איפה לא הבנתי את הסיטואציה הנכונה תעזרו לי מחר אני צריכה לראות אותו מה אני צריכה לעשות