5 תשובות
הייתי נותנת לעצמי שבוע במקרה שזה אפוקליפסה שקשה בה
אבל אם זו אחת קלילה יותר אז חודש אולי יותר
עד שהייתי מת בשיבה טובה
אני לא אמות על ידי זומבים
אני אמות כי אני אעצבן הזה מישהו ולא בעקבות הזומבים.
כנראה ששבוע
שניה, זה נראה מגניב להיות זומבי