10 תשובות
אני לא אומר מניסיון לפסיכולוג
אבל סיפרתי דברים לאנשים שהיה לי קשה לספר וזה פשוט עזר
מה אתה יכול להפסיד מי זה?
שואל השאלה:
כסף חחח וכרגע אין הרבה :)))
אנונימי
חוץ מי זה?
שואל השאלה:
בעיקרון לא מפסיד אז אנסה לראות איך זה
אנונימי
אני מציע לך 1 כי יש לך בעיית כסף קטנה
אם תרצה לדבר עם מישהו על בעיות שלך בכדי שתגיעו לפתרונות או למסקנות אז פסיכולוג זו אופציה, במיוחד אם יש לך "הפרעות שלא מטופלות".
אם פסיכולוג יישלח אותך לאשפוז כנראה יש בזה צורך.
שואל השאלה:
אתה אומר מניסיון אתה הלכת לאחד פרטי?
אנונימי
זה ממש יקל עליך
אל תחשוב מה יגידו או מה יקרה
כי זה לא יקרה
פשוט תגיד