11 תשובות
כאילו.. לא יודעת יחתיכת עוגה
מה ההבדל בין להגיד חתיך לבין שלד/גופה הרי כולנו נמות בסוף
שואל השאלה:
^ תכלס אין הבדל כולנו מעפר ואפר ואליו גם נשוב
^ תכלס אין הבדל כולנו מעפר ואפר ואליו גם נשוב
אנונימי
שואל השאלה:
0
0
קישורים מצורפים:
אנונימי
יש חתיכה של עוגה אשר מסמלת דבר טוב (כמו עוגת יומולדת) ויש חתיכה של חרא (צואה) אשר מסמלת בעיני רבים דבר שלילי בשל ריחו הרע
לא.יודע, זה כמו הקללות שהייתי אומר לאבא שלי - יא חתיכת עוגה עם קצפת מלאה במלח
יא חתיכת בננה מעוכה על הכביש
זה פשוט goofy רצח
יא חתיכת בננה מעוכה על הכביש
זה פשוט goofy רצח
חתיכת עוגה זה טעים ומשביע.
חתיכת חרא לא.
אז אולי כן יש משמעות למה שאתה עכשיו. כלומר נכון שכולנו נמות בסוף, אבל עד אז יש הרבה זמן להספיק בו כל מה שרוצים לעשות.
חתיכת חרא לא.
אז אולי כן יש משמעות למה שאתה עכשיו. כלומר נכון שכולנו נמות בסוף, אבל עד אז יש הרבה זמן להספיק בו כל מה שרוצים לעשות.
הכל
אני לא רואה את עצמי במסיבת יום הולדת מבקשת חתיכת חרא
שואל השאלה:
^ אני לא שולל מכל וכל מסיבת חרא
^ אני לא שולל מכל וכל מסיבת חרא
אנונימי
שמשווים את זה זה מוריד חשק ממש אבל... ואם מישהו היה אומר לי חתיכת עוגה זה היה נשמע לי כמו פתיחה לריז
באותו הנושא: