התחברות
הרשמה
לסמן לייק על ברכה שהמחנכת כתבה לי ליום הולדת זה מגעיל?
26 בינואר 2024, 22:27
יום הולדת
3 תשובות
כן
נ
ניקי היילי
בואי נגיד שיהיה הרבה יותר נחמד אם תגיבי ולא רק תעשי לייק להודעה
b
baby.boss
כן קצת
נהוג לכתוב תודה רבה
A
Akatsukit
באותו הנושא:
יש לי חום ואין עדיין תשובה לpcr וזה מה שהמחנכת שלי כתבה לי
זה מוזר לשים בביו פה משפט שהמחנכת שלי כתבה לי בתעודה?
הצעת רעיון לסטיפס:שיהיה אפשר לסמן לייק להודעה בחברים לעט(כמו באינסטגרם)מסכימים או לא מסכימים?
היום לראש השנה כל אחד כתב ברכה למורה אחר ובחרתי את המחנכת שלי
אם עשיתי לייק בטיק טוק ןאז מחקתי זה מסמן למי שעשיתי לייק?
המחנכת לשעבר כתבה לי ברכה ליום הולדת זה סבבה לכתוב לה תודה שזכרת?
מה להגיב למה שהמחנכת כתבה לי?
למה שאני מסמן למישהוא/מישהי לייק אז זה גם מסמן נעץ?
לסמן לו לייק לפוסט או לא?
עשיתי למישהי לייק והיא כתבה לי "תגיבי" אז כתבתי לה "מה לכתוב" והיא חסמה אותי, למה?
זה בסדר שקיפלתי את הברכה במעטפה למחנכת? כאילו כתבתי לה ברכה על דף A4 קיפלתי ושמתי במעטפה