6 תשובות
לא. זה לא מעניין
אנונימי
לא, יופי זו לא התכונה המרכזית אצל גברים.
תראה את עומר אדם ויעל שלביה
אני מניחה בדרך כלל שהוא כנראה חכם באופן מיוחד ובעל לב של זהב, והיא התעייפה מגברים שמשקיעים יותר בשופוני מאשר בזוגיות
אני שופטת אם האישיות פח אשפה.
ואלה לא יודעת
לפעמים יש לגברים תכונות אחרות שמושכות לא פחות ממראה יפה.
וגם אני חושבת שיש בנות שממש לא מתחברות למראה יפה של גברים, לפעמים הם נראים יפים מידי וזה מוריד קצת מהגבריות לדעתי והמון בנות נמשכות לגבריות
כולם, כן מי שאומר שלא משקר.