3 תשובות
לא הייתי מסתמך על המלצות מסטיפס, עם זאת אפל, אנווידיה, אינטל, אייאמדי, מייקרוסופט לטווח הארוך תמיד טוב.
שאלה טובה שגם אני מתעניין בה. אם בא לך השאר הודעה בפרטי ונחשוב יחד.
באופן גורף, אם אתה לא יודע לקרוא דוחות של חברות, עדיף לא להשקיע בחברה ספציפית.
הכי נכון למי שלא מומחה זה להשקיע במדד כמו s&p 500
הכי נכון למי שלא מומחה זה להשקיע במדד כמו s&p 500
באותו הנושא: