5 תשובות
תקחי כדור אם כואב ושימי פד
תבקשי מאחותך או מאמא פדים
תחליפי כל בערך 4-3 שעות
תשימי כרית חימום על אזור הבטי התחתונה
ותנוחי
ומזל טוב מתוקה!!
תחליפי כל בערך 4-3 שעות
תשימי כרית חימום על אזור הבטי התחתונה
ותנוחי
ומזל טוב מתוקה!!
שואל השאלה:
אמא שלי ישנה עכישו אבל דיברתי עם אחותי
אמא שלי ישנה עכישו אבל דיברתי עם אחותי
אנונימית
אממ, פשוט לשים פד ואם כואב לקחת כדור או לשים כרית חמה
דבר ראשון תספרי לאמא שלךך
באותו הנושא: