5 תשובות
תקחי כדור אם כואב ושימי פד
תבקשי מאחותך או מאמא פדים
תחליפי כל בערך 4-3 שעות
תשימי כרית חימום על אזור הבטי התחתונה
ותנוחי
ומזל טוב מתוקה!!
שואל השאלה:
אמא שלי ישנה עכישו אבל דיברתי עם אחותי
אנונימית
אממ, פשוט לשים פד ואם כואב לקחת כדור או לשים כרית חמה
דבר ראשון תספרי לאמא שלךך