התחברות
הרשמה
אם יש לי הפרשות וטיפה כאבי בטן זה אומר שאני מבייצת לפני מחזור?
26 בינואר 2024, 17:22
מחזור
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
יש לי טיפה דם על התחתונים וגם יש לי הפרשות חומות.. זה אומר שהתחיל לי עכשיו המחזור או שאני עומדת לקבל?
אני סובלת בבחילות הפרשות כאבי בטן מה לא, זה אומר שאקבל בקרוב?
אם יש הפרשות לבנות בתחתון, קצת חצ'קונים, ולרוב כאבי בטן, המחזור מתקרב?
מזה אומר שיש לי כאבי מחזור ואני הורמונלית אבל רק יוצא לי הפרשה ולא של דם?
מה זה הפרשה בצבע חום בהיר? עם כאבי בטן,כבר חודש שיש לי הפרשות שקופות/צהובות זה אומר שקיבלתי?
אם יש לי הפרשות, זה אומר שאני לפני מחזור?
זה הגיוני שבזמן מחזור בקושי יוצא דם?הכוונה שיש רק הפרשות וטיפה טיפה דם ?
הפרשות חומות עם טיפה דם אומר שאני עוד מעט מקבלת מחזור או שאני כבר במחזור?
בנות,לפני חודש היו לי הפרשות חומות עם טיפה דם ובסוף לא קיבלתי, ושבוע שעבר היו לי הפרשות חומות עם טיפה דם,למה זה ככה?
יש לי כאבי ראש מטורפים זה אומר שאני אקבל מחזור כבר לא קיבלתי מחזור 5 חודשים ויש לי הפרשות בת 14 ולפעמים יש לי כאבי בטן
יש לי הפרשות עם טיפה דם אבל לא היה לי הפרשה חומה מה זה אומר( אקבל מחזור?, לחכות להפרשה חומה )