13 תשובות
אני חושב שהייתי צוחק אבל זה בסדר זה לא כזה מביך
אנונימי
מגניב נשמע כיף
זה חמוד!!! מה מביך. זה אחד הדברים היותר חמודים ששמעתי לאחרונה. תעשי מה ששומר על הבריאות הנפשית שלך וגורם לך להרגיש טוב
אנונימי
זה ממש מצחיק וחמוד
אנונימית
שואל השאלה:
לא זה לא כיף... אני מרגישה שזאת לא אני כאילו משהו מעיר אותי ומכריח אותי לרקוד ואני לא רוצה
לא זה לא כיף... אני מרגישה שזאת לא אני כאילו משהו מעיר אותי ומכריח אותי לרקוד ואני לא רוצה
אנונימית
תנסי פעם אחת לא לעשות את זה בכוח ולראות מה יהיה
אנונימית
הייתי רוקדת איתה
שואל השאלה:
ניסיתי ,.. אבל זה לא אני בשעה הזאת זה מישהו אחר אני כאילו מתנתקת ואין לי יכולת בחירה
ניסיתי ,.. אבל זה לא אני בשעה הזאת זה מישהו אחר אני כאילו מתנתקת ואין לי יכולת בחירה
אנונימית
גם לי זה היה אבל אין לי יותר זה פשוט הליכה תוך כדי שינה סוג של
אנונימי
שואל השאלה:
זאת לא הליכה מתוך שינה, אני יודעת מה אני עושה אני ממש מתעוררת ושמה סאונדים מהיוטיוב
זאת לא הליכה מתוך שינה, אני יודעת מה אני עושה אני ממש מתעוררת ושמה סאונדים מהיוטיוב
אנונימית
אולי תדברי על זה עם מישהי/ו.
אבל רק שתדעי זה לא משהו עד כך לא נורמלי
אבל רק שתדעי זה לא משהו עד כך לא נורמלי
אנונימי
שואל השאלה:
ממש הייתי בטוחה שישר יעלו על זה שזה ספאם לול מסתבר שזה נשמע אמין
ממש הייתי בטוחה שישר יעלו על זה שזה ספאם לול מסתבר שזה נשמע אמין
אנונימית
חחח האמת שדי אמין
אנונימי
באותו הנושא: