5 תשובות
לא לעשות בכלל
עדיף שלא לעשות אבל נראה לי פעם ב3 חודשים לא כל כמה ימים
בבקשה אל תעשי
כדי שהשיזוף יחזיק צריך בערך פעם בחודש להיכנס ל3-4 דקות. אבל את תתחילי עם זה אפילו זה נוראי.
העור מתקלף, עושה קמטים, ממש לא בריא לעור.

אם את רוצה תעשי שיזוף בהתזה, לא מזיק בכלל
פעם-פעמיים בשבוע סבבה ואפשרי לעשות