5 תשובות
לא לעשות בכלל
עדיף שלא לעשות אבל נראה לי פעם ב3 חודשים לא כל כמה ימים
בבקשה אל תעשי
כדי שהשיזוף יחזיק צריך בערך פעם בחודש להיכנס ל3-4 דקות. אבל את תתחילי עם זה אפילו זה נוראי.
העור מתקלף, עושה קמטים, ממש לא בריא לעור.
אם את רוצה תעשי שיזוף בהתזה, לא מזיק בכלל
העור מתקלף, עושה קמטים, ממש לא בריא לעור.
אם את רוצה תעשי שיזוף בהתזה, לא מזיק בכלל
פעם-פעמיים בשבוע סבבה ואפשרי לעשות
באותו הנושא: