תשובה אחת
חוסר איזון כימי הוא מצב בו היחידים הכימיים בגוף, המסומנים כאלמנטים או תרכובות כימיות, אינם נמצאים ביחס נכון או מאוזן בצורה תקינה. זה יכול לגרום לבעיות בפעולת התאים ולשלטון בפעולת גוף האדם.