18 תשובות
חחח אין מה לעשות מבינה שזה מעצבן אבל מה תעשי
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אבל זו הלהקה שלי וואי
אוף אבל זו הלהקה שלי וואי
אנונימית
אמאל'ה אני יכולה להבין אותך זה ממש מעצבן
אבל אל תתייחסי , הן סתם רוצות להיות מגניבות
אל תשימי עליהן
בסופו של דבר זאת לא להקה שלך אבל זה שהן מתנהגות אליו כאילו הוא בעליו כשהן יודעות רק 3 שירים זה באמת סתום ומעצבן
אבל אל תתייחסי , הן סתם רוצות להיות מגניבות
אל תשימי עליהן
בסופו של דבר זאת לא להקה שלך אבל זה שהן מתנהגות אליו כאילו הוא בעליו כשהן יודעות רק 3 שירים זה באמת סתום ומעצבן
מה הלהקה שלך חיימי הם קיימים מלפני שנולדת תתאפסי על עצמך
שואל השאלה:
טוב^^
טוב^^
אנונימית
וואי נשבעת שזה כזה נכון כאילו מה אתן קשורותתצ
מבינה שזה מעצבן וגם אצלי יש בנות שמנסות לחקות את הסגנון שאני שומעת ושומעות רק שירים מוכרים
אני מתעלמת, כולם יודעים שזה קטע שלי ושאני התחלתי את כל העניין על אותם זמרים אצלי בשכבה אז פחות אכפת לי
תוחמאי מזה שמנסים לשמוע את מה שאת שומעת
אני מתעלמת, כולם יודעים שזה קטע שלי ושאני התחלתי את כל העניין על אותם זמרים אצלי בשכבה אז פחות אכפת לי
תוחמאי מזה שמנסים לשמוע את מה שאת שומעת
הדר? תעיפי להם כאפה
אם כולם יודעים שזה קטע שלך אין לך מה לדאוג. כן זה מעצבן שפוזרים מתחילים לאהוב את הלהקה שאת ממש אוהבת אבל אין מה לעשות עם זה, אם אנשים יודעים שזה הקטע שלך הם גם מן הסתם ידעו שהן פוזריות ורק התחילו לאהוב אותם
דבר ראשון - מת עליהם גם
דבר שני - תנסי להתעלם מהם, וגם אולי תשמחי שהבאת להם עוד להקה וזאנר מוזיקלי שהן אוהבות
דבר שני - תנסי להתעלם מהם, וגם אולי תשמחי שהבאת להם עוד להקה וזאנר מוזיקלי שהן אוהבות
שואל השאלה:
אבל כיאילו כל הקטע זה שהן עד לפני חודשיים ירדו על הטעם שלי במוזיקה
אבל כיאילו כל הקטע זה שהן עד לפני חודשיים ירדו על הטעם שלי במוזיקה
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה לכןלם אין לי מספיק פרחיםם
תודהה לכןלם אין לי מספיק פרחיםם
אנונימית
^^ אז הן סתם מביכות
אם הן יאמרו לך עוד משהו על מה שאת שומעת תשתמשי בזה שהן ירדו עלייך לפני חודשיים על מה שאת שומעת ופתאום שומעות אותו דבר כמוך
אם הן יאמרו לך עוד משהו על מה שאת שומעת תשתמשי בזה שהן ירדו עלייך לפני חודשיים על מה שאת שומעת ופתאום שומעות אותו דבר כמוך
כן כמו שזה שמעליי אמר וכמו שעוד אנשים פה אמרו תציעי להן לשמוע יותר שיריפ ובכללי תיהי מוחמאת כי זה אומר שהן חושבות שיש לך טעם טוב ורוצות גם
ליטרלי להעיף להן כאפה
או לנסות להכיר להן עוד שירים כדי שבאמת יהיו מעריצות שלהם
או לנסות להכיר להן עוד שירים כדי שבאמת יהיו מעריצות שלהם
או שתגידי להם לשמוע עוד שירים
תגידי להם שזה לא הגיוני להריץ להקה אם אתה מכיר רק את המיינסטרים
כן חד משמעית. זה פשוט מביך
באותו הנושא: