התחברות הרשמה

כדאי לי לקנות fc4 אולטימייט אדישן ב147 שקל?

בגלל המבצע הזה בסוני פשוט לא יודע אם כדאי לי גם אני לא ממש יודע לשחק פיפא שיחקתי פעם ממש טיפה
אני לא ממש מבין בכל הדברים בפיפא ויש לי פלייסטיישן פלוס אז כן יש לי אונליין
26 בינואר 2024, 09:35
כסףפיפאFifa    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
לקנות משחק ב240 שקל? (אולטימייט אדישן עם כל ההרחבות) זה יקר מדיי?
חוכמת האדישות כדאי לקנות באנגלית או עברית ?
איזה טלפון הכי כדאי לי לקנות ליום הולדת והאם כדאי לקנות טלפון או סוני 4?
ראיתי היום חולצה של לימיטד אדישן של ריק ומורטי אבל עולה 120 שקל ואין מבצע או משהו...כדאי לי לקנות או לא?
מה ההבדל בין הפיפא 23 לאולטימייט אדישן (תענו כבר)
מאיפה אני יכולה לקנות את התקליט לימדיט אדישן הטורקיז של פיין ליין?
אין לי אולטימייט בפיפא איך לקנות?
צריך לקנות פלייסטיישן פלוס בשביל אולטימייט נכון?
למה כדאי לקנות אייפון ? למה כדאי לקנות סמסונג?
איפה כדאי לקנות גיטרות ואיזה כדאי לי לקנות
כדאי לקנות כדאי לקנות אייפון 8+?