45 תשובות
תעשה טובה אל תעשן
שואל השאלה:
זה עושה טוב
ב חוץ מהכאבי בטן שהתחילו לי לפני שבוע וקצת בערך
זה עושה טוב
ב חוץ מהכאבי בטן שהתחילו לי לפני שבוע וקצת בערך
שואל השאלה:
אני מעשן 3 שנים רק לאחרונה זה קורה
אני מעשן 3 שנים רק לאחרונה זה קורה
מקווה שתעצור את זה
אתה הורס את עצמך
אתה הורס את עצמך
שואל השאלה:
תשובות של סאחים זה מרגיע אותי זה עוזר לי להירגע מלחץץ
תשובות של סאחים זה מרגיע אותי זה עוזר לי להירגע מלחץץ
יש מיליון דרכים להפיג לחץ למה דרך שתהרוס אותך
סאחים? לפחות אנחנו נשרוד את גיל 40
שואל השאלה:
קיצר קשה בלי זה אם מישהו מכיר זן שעוזר לזה
קיצר קשה בלי זה אם מישהו מכיר זן שעוזר לזה
^^ תקשיב לצ'יפסי הוא יודע מה הוא אומר
אז תבדוק אצל הרופא או משהו אם זה נגרם בגלל גורם חיצוני או שהכאבי בטן באמת נובעים מהעישון. לך תבדוק את זה ובכללי יש מלא שיטות אחרות ובריאות לתחושת סיפוק והרגעה של הגוף במקום עישון שרק הורס. כמו ספורט, מוזיקה, ספרים וטיולים. העישון גורם להמון אנשים לנזקים בלתי הפיכים וכנראה שגם אתה הבא בתור.. אני מזהיר אותך, אני ממליץ לך לעבור תהליכי גמילה לפני שיהיה מאוחר מדי...
שואל השאלה:
זה רפואי גוינטיםם
זה רפואי גוינטיםם
שואל השאלה:
ברור שאני מנסה להפסיק אבל לפעמים לא נרדם לוקח שאכטה
ברור שאני מנסה להפסיק אבל לפעמים לא נרדם לוקח שאכטה
לא.. לא.
אל תעשה את זה לעצמך, אלא אם אתה רוצה לחיות עד 50 במקרה הטוב
אל תעשה את זה לעצמך, אלא אם אתה רוצה לחיות עד 50 במקרה הטוב
^^זה ממש לא בסדר
אתה לא מודע בכלל להשלכות של מה שאתה עושה. אני למדתי על זה ופשוט הזדעזעתי
אתה לא מודע בכלל להשלכות של מה שאתה עושה. אני למדתי על זה ופשוט הזדעזעתי
שואל השאלה:
אני מכיר הרבה מעשנים באנגים מגיל 6 והם בני 60 כבר
אני מכיר הרבה מעשנים באנגים מגיל 6 והם בני 60 כבר
למה יש בן 33 בסטיפס
או שפשוט אל תעשן
נכון, תקשיב לקוסמו^
^^^^אוקיי ו? אז במזל לא קיבלו סרטן
שואל השאלה:
באנגים מחטה תסרטן
באנגים מחטה תסרטן
^^^^^^^^^ זה נקרא התמכרות..
^^^^תודה יאחות
^^^אבל המוח נדפק
^נכון מאוד
סרטן זה ממש לא הנגרם היחידי מעישון מופרז.
סרטן זה ממש לא הנגרם היחידי מעישון מופרז.
נראה לי שהוא לא איתנו
^לא יודע אני הזהרתי
*לוקח את השאכטה לפני השינה*
שואל השאלה:
איתכם איתכם בכל מקרה אני הפסקתי שגיליתי שזה מזה חיפשתי דרך בלי כאבי בטן אין אז אין לא צריך לעשן
איתכם איתכם בכל מקרה אני הפסקתי שגיליתי שזה מזה חיפשתי דרך בלי כאבי בטן אין אז אין לא צריך לעשן
אני מתה הלך לקחת שאכטה בשביל שלא יתעצבן עלינו
^^יופי אחי שמח שהגעת למסקנה הזאת
^^^הפסקת לפני דקה כאילו??
שואל השאלה:
שלחתי פרח
שלחתי פרח
^^בסדר צריך להתחיל מאיפה שהוא
שואל השאלה:
הפסקתי אתמול אני לא עכשיו ראש בקיר אבל אני אוהב יות ר עם זה אבל אין ברירה..
הפסקתי אתמול אני לא עכשיו ראש בקיר אבל אני אוהב יות ר עם זה אבל אין ברירה..
^למה שאלת את זה אם הפסקת כבר אתמול
רק מחר לפני השינה תלעס מסטיק במקום ;)
אני שמח בשבילך שאתה מחליט להפסיק לעשן
אבל שתדע גם שבטוח נוצרו לך עוד בעיות בגלל העישון אבל כרגע רק הכאבי בטן נגלו לך לעין
אני בטוח נגיד שלא היית רוצה לראות תמונה של הריאות שלך
סקופ: הן שחורות
סקופ על הסקופ: הן לא אמורות להיות שחורות
אבל זה לא בין רגע "אה זהו אני רוצה להפסיק אני מפסיק" ברגע שלוקחים סיגריה מתחילים להתמכר, אתה חייב לעבור פה תהליך שכנראה יאתגר אותך... וגם אם אתה בגמילה מעישון שבע שנים ופתאום אתה לוקח "שאכטה" ההתמכרות שלך מתחילה להתעורר ואתה תמצא את עצמך עם המון בדלי סיגריות בבית. זה גלגל מזעזע שחוזר על עצמו שבכלל לא צריך להתחיל, ואם אתה מתחיל גמילה תהיה גבר ותעשה את זה עד הסוף, עד המוות
שתוכל למות מוות נקי בעזרת השם.
אבל שתדע גם שבטוח נוצרו לך עוד בעיות בגלל העישון אבל כרגע רק הכאבי בטן נגלו לך לעין
אני בטוח נגיד שלא היית רוצה לראות תמונה של הריאות שלך
סקופ: הן שחורות
סקופ על הסקופ: הן לא אמורות להיות שחורות
אבל זה לא בין רגע "אה זהו אני רוצה להפסיק אני מפסיק" ברגע שלוקחים סיגריה מתחילים להתמכר, אתה חייב לעבור פה תהליך שכנראה יאתגר אותך... וגם אם אתה בגמילה מעישון שבע שנים ופתאום אתה לוקח "שאכטה" ההתמכרות שלך מתחילה להתעורר ואתה תמצא את עצמך עם המון בדלי סיגריות בבית. זה גלגל מזעזע שחוזר על עצמו שבכלל לא צריך להתחיל, ואם אתה מתחיל גמילה תהיה גבר ותעשה את זה עד הסוף, עד המוות
שתוכל למות מוות נקי בעזרת השם.
נהניתי לקרוא את זה
^אני אוהב שאת מחמיאה לי ימלאך
^^^מה שקוסמו אמר
פשוט לא צורכים אחי
מה אני שומעת אמאלה
באמת שאל תעשה את זה לעצמך
באמת שאל תעשה את זה לעצמך
ואני מכיר הרבה מעשנים מגיל 13 והם לא איתנו כבר..
תמיד יש סיכונים
ומן הסתם שמומלץ להתרחק מסיגריות
אין על זה אפילו וויכוח
אתה חושב שכל האזהרות על החפיסות סיגריה שלך הן סתם ליופי?
תמיד יש סיכונים
ומן הסתם שמומלץ להתרחק מסיגריות
אין על זה אפילו וויכוח
אתה חושב שכל האזהרות על החפיסות סיגריה שלך הן סתם ליופי?
לא חושבת שזה קשור
דבר עם רופא או מוכר סמים יגנוב מה אתה רוצה ממנו יא בן 30 הזוי אנימת
באותו הנושא: