8 תשובות
מבינה אותך, אבל בטסט עוצרים
ברגע שהבוחן התערב זה 99.9 אחוז נכשל
אלא אם אמרת לו על המקום
שואל השאלה:
רק לא עצרתי, כי לא היה אף רכב
אנונימי
שואל השאלה:
עשיתי את זה, אבל זה היה תמרור של תן זכות קדימה
אנונימי
בטסט חייב לעצור וממש לסובב את הראש מוגזם כדי להראות שאתה מודע לכך שעלולה להיות תנועה מגיעה
הבלימה מוצדקת כי גם אם אין שום רכב חייב לעצור לחכות שתי שניות לגלוש לאט ולהסתכל כי אתה צריך להיות מוכן למקרה שיבוא פתאום רכב
שואל השאלה:
אבל זה לא תמרור עצור
אנונימי
זה לא משנה זה טסט
לטסט יש חוקים אחרים
כשיש לך תמרור זכות קדימה אתה צריך לעצור להתקדם ולהסתכל ימינה ואם אין אף אחד אז לצאת מהר כי אתה זה שמשתלב בתנועה להם אין תמרור הם ממשיכים לנסוע, אם לא תעצור זה סתם מסוכן רכב יכול להגיע מהר ואז תהיה תאונה