11 תשובות
לא אוף
:(
:(
חזר המשלוח חינם
באמת??^
כןכן
אנונימית
רגע אבל הם לא נגדינו?
הם לא בעדנו וגם לא בעד פלסטין אין להם דעה באמת
אנונימית
אז זה בסדר להזמין? כי עכשיו אני מזמינה רק מאלי אקספרס
זה בסדר אתמול עשיתי הזמנה וגם בת דודה שלי
אנונימית
לא
זה כל השבוע מ160
לא חושבת שהם החזירו את זה
באותו הנושא: