7 תשובות
טעות
כל עוד סיימתם בטוב אז זה בסדר
שואל השאלה:
לא
שואל השאלה:
אבל כי ריאתי שהוא עצוב אז למה לא
אז זה טעות אם סיימתם ברע
שואל השאלה:
למה טעות שבן אדם עצוב הוא צריך להשאר עצוב לא אני חושבת שצריך לעזור לכל מי שעצוב כי אז זה עושה טוב לו וטוב לך
זה ממש לא טעות אם הרגשת שאת צריכה לעשות את זה ובלי חרטות אז סגור את שלמה עם עצמך מזל טוב עשית משהו טוב לבנאדם זה לא משנה אם סיימתם טוב או רע