4 תשובות
יום אחד של חריגה זה לא נורא, מחר תקזזי את האגוזים שלך ותעשי קצת אירובי
את לא צריכה לפחד,פעם אחת לא תהרוג אותך גם פעמיים,וגם שלוש,הכול טוב
מבטיחה לך שפעם אחת לא תשפיע וכל עוד את תמשיכי בתפריט הכל יהיה בסדר ואם זה מרגיש לך קצת מידיי אגוזים תגידי את זה לדיאטנ/ית שלך ותספרי להם והם יוסיפו לך עוד קצת אגוזים אבל אולי על חשבון של קצת אוכל אחר
חג היום, הכל בסדר :) תמשיכי לאכול רגיל