2 תשובות
שואל השאלה:
וואלה? זה פשוט נראה ממש לא הגיוני אפילו לא עשיתי יום המאה
כן, טיס מתחילים ממש ממש מוקדם
וכןב טיס זה חובה לבנים להגיע למיונים לצערי